آموزش زبان وادبیات عربی

آموزش زبان وادبیات عربی

آموزش زبان وادبیات عربی

آموزش زبان وادبیات عربی

آهنگ های ازآلبوم زیبای عمر دیاب خواننده مشهور مصری

عمرو دیاب خواننده مصری و برنده 3 جایزه جهانی موسیقی یکی از بزرگترین و مشهور ترین خوانندگان جهان عرب است
این خواننده را ایرانی ها بیشتر با ترانه بسیار معروف حبیبی یا نور العین می شناسند
باسلام به شما عزیزان با نزدیک شدن به ماه معنویت وتزکیه و ماه مبارک رمضان آهنگ های از عمر دیاب که در قالب دعا خوانده است انتخاب کرده ام به توجه به کوتاه بودن و کامل نبودن آن برای آهنگ موبایل مناسب است. 

 غفار                                          یا صبور

یا باقی                                      یانورالنور

یاخالق                                      یانورالنور2

 

دانلود صوتی ترانه:نور العین


المغنی : عمرو دیاب

الاغنیه : یا نور العین

حبیبی یا نور العین یا ساکن خیالیعزیزم ای روشنی چشمان من ای کسیکه فکرم را مشغول کرده ای
عاشق بقالی سنین و لا غیرک فی بالی
سالهاست که من عاشق تو هستم و کسی نتوانست جای تو را بگیرد

اجمل عیون فی الکون انا شفتها
من دارم به زیباترین چشمان روی زمین نگاه می کنم
الله علیک الله على سحرها
واااای چه قدر زیبایی و جادویی که در چشمان توست قشنگ است

عیونک معایا عیونک کفایا
چشمان تو مال من هستند و نور چشمان تو کافیست
تنور لیالی
که شبهای من را روشن کند

قلبک ندانی و قال بتحبنی
قلب تو من را صدا زد و به من گفت دوستت دارم
الله علیک الله طمنتنی چه قدر من خوشحالم که خیال من را از بابت عشقت راحت ساختی

معالک البدایه و کل الحکایه
درکنار تو زندگیم شروع می شود و با تو تمام دوران زندگی را سپری می کنم
معاک للنهایه
و همراه با تو نیز زندگی من به پایان می رسد

با تشکر از هلنا که زحمت ترجمه انرا کشیده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد